fredag 19 februari 2010

7 sanningar..

Jahapp.. blev utmanad av min syster... ska skriva 7 sanningar om mig själv.. Gaah! Hatar sånt här ;) Men men.. lika bra och göra det så hon blir nöjd :P Känns som man kan skriva typ vad som helst ju.. kan ju egentligen vara totalt ointressanta saker egentligen.. Hur intressant är man egentligen!? ;) Är ju inte så att man ska avslöja nå hemligheter direkt. Visserligen har jag väldigt få, om ens några, hemligeheter så :)

Här kommer mina 7 sanningar om mig själv:

1 - jag är fruktansvärt mysig av mig och en kram betyder grymt mycket för mig.

2 - är otroligt rädd för att jag ska "mista" yrla i den kommande vårdnadstvisten. Jag har svårt att tro att situationen som vi har kan bli värre, men tanken på att möjligheten finns får mig att vilja göra dumma saker... riktigt dumma saker... :S ÄLSKAR HENNE MEST!!

3 - jag har lätt för att tycka om folk. Men har väldigt svårt för att lita på folk. Därav har jag få men riktigt nära vänner. Mina vänner är mitt allt! Och betyder sjukt mycket för mig!

4 - blir nästan lite småarg på folk som frågar "hur mår du?" utan att egentligen vilja veta svaret.. Vill du inte veta hur jag mår, fråga då fan inte. Samma sak med folk som frågar angående mitt jobb (kör tunnelbana) om jag har kört över någon.. (förstår att ni är nyfikna men..) NEJ, det har jag inte.. ännu. För vissa händer det flera gånger och vissa kan jobba i hundra år utan att råka ut för det. Men vad skulle DU säga om jag faktiskt svarade JA på den frågan!?!?

5 - är sjukt kåt på finska språket! Haha! Skulle absolut vilja lära mig finska. Inte för att jag vet vad jag ska ha det till. Men jag diggar det massor ^^

6 - är barnsligt förstjust i att åka ut och sladda med bilen nu när det är snö.. Hey! Hur gammal är jag egentligen!? :P Men samtidigt rädd! Pga den där jäkla olyckan på julafton för sex år sen på Västerbron.

7 - jag kan inte ljuga! Fråga min mamma :P Har fruktansvärt svårt för det. Kan inte! Så är det bara. Och det är väl i och för sig bra, man ska va ärlig!!


Så där, nöjd nu syster?! :P
Inget var väl direkt nyheter skulle jag tro. Svårt att välja 7 saker bara så där när man kan skriva om precis vad som helst.

2 kommentarer:

  1. Go girl! Jag hoppas att det går bra med vårdnadstvisten. /Håkan

    SvaraRadera
  2. nu har jag hittat till din blogg.)
    kul!

    SvaraRadera